Η Ceresana έχει εξετάσει την παγκόσμια αγορά για τις μεμβράνες από βιοπλαστικά:
Κεφάλαιο 1 παρέχει μια ολοκληρωμένη ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς για τις βιολογικά βασισμένες μεμβράνες από πλαστικό - συμπεριλαμβανομένων των προβλέψεων μέχρι το 2032: Για τις περιοχές Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Ασία-Ειρηνικός και υπόλοιπος κόσμος, εξετάζεται η ανάπτυξη της κατανάλωσης και των εσόδων.
Στο Κεφάλαιο 2 εξετάζονται ξεχωριστά οι 11 χώρες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση και έσοδα από μεμβράνες. Η κατανάλωση αναλύεται ανά τομέα εφαρμογής: συσκευασίες τροφίμων, συσκευασίες καταναλωτικών αγαθών, άλλες συσκευασίες, γεωργικές μεμβράνες και άλλες μεμβράνες. Η μελέτη αγοράς παρέχει δεδομένα για διάφορους τύπους βιοπλαστικών σε μεμβράνες: πολυγαλακτικό οξύ (PLA), πλαστικά με βάση το άμυλο, άλλα βιοδιασπώμενα πλαστικά, βιολογικά βασισμένα αλλά μη βιοδιασπώμενα πλαστικά.
Το Κεφάλαιο 3 προσφέρει χρήσιμα προφίλ εταιρειών των σημαντικότερων κατασκευαστών μεμβρανών από βιοπλαστικά.
Αυξήστε την ορατότητά σας για νέους και υπάρχοντες πελάτες και δημιουργήστε πολύτιμες αιτήσεις στην κατάλληλη στοχευμένη ομάδα - με το πακέτο Web360 που έχει σχεδιαστεί ειδικά για διαδικτυακή διαφήμιση.
Μια επαγγελματική εμφάνιση για νέους και υπάρχοντες πελάτες, περισσότερες αιτήσεις από το διαδίκτυο. Ξεχωρίστε στο Google και γίνετε εύκολα βρίσκονται. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) με το Web360.
Αυξήστε την ορατότητά σας για νέους και υπάρχοντες πελάτες και δημιουργήστε πολύτιμες ερωτήσεις στην κατάλληλη στοχευμένη ομάδα - με το πακέτο Web360 ειδικά για το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEA/SEM)
Ο ανταγωνισμός για τους καλύτερους επαγγελματίες αυξάνεται: τόσο όσον αφορά τους ειδικούς και τους διευθυντές όσο και στην προσέλκυση νέων ταλέντων. Τι μπορεί να κάνει ο δημόσιος τομέας για να προσαρμοστεί επιτυχώς σε αυτό το πλαίσιο; Περισσότερα στην ιστοσελίδα της Kunze + Stamm GmbH.
{"E-LEARNING AUFBAU:":"ΔΟΜΗ E-LEARNING:","Lektion 8: Praktische Tipps zur Umsetzung":"Μάθημα 8: Πρακτικές συμβουλές για την εφαρμογή","Lektion 4: Kundenintelligenz-Anwendungsfälle":"Μάθημα 4: Περίπτωσης χρήσης πελατειακής νοημοσύνης","Ausblick: Unterstützung bei der Umsetzung":"Προοπτική: Υποστήριξη στην εφαρμογή","-Erfolgsbewährte Taktiken zur Umsetzung":"-Αποδεδειγμένες τακτικές για την εφαρμογή","E-LEARNING FEATURES:":"ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ E-LEARNING:","-Verbessern Sie Ihr datengetriebenes Kundenverständnis":"-Βελτιώστε την κατανόηση των πελατών σας με βάση τα δεδομένα","-Hochinteraktives 6-stündiges Training":"-Υψηλά διαδραστική εκπαίδευση 6 ωρών","-Fokussieren Sie Ihre Vertriebsteams auf Ihre absoluten Top-Kunden":"-Επικεντρώστε τις ομάδες πωλήσεών σας στους απόλυτους κορυφαίους πελάτες σας","Lektion 5: Kundensegmentierungs-Grundlagen":"Μάθημα 5: Βασικές αρχές τμηματοποίησης πελατών","-Professionelles Zertifikat nach Abschluss":"-Επαγγελματικό πιστοποιητικό μετά την ολοκλήρωση","Lektion 6: Kundensegmentierungs-Modell":"Μάθημα 6: Μοντέλο τμηματοποίησης πελατών","-Einmaliger Kauf - kein Abonnement":"-Μοναδική αγορά - χωρίς συνδρομή","Lektion 1: Kundenintelligenz-Grundlagen":"Μάθημα 1: Βασικές αρχές πελατειακής νοημοσύνης","Lektion 3: Kundenintelligenz-Datenpool":"Μάθημα 3: Δεδομένα πελατειακής νοημοσύνης","WAS SIE IN DIESEM E-LEARNING LERNEN:":"ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ E-LEARNING:","-24/7 Zugang über Online-Account":"-Πρόσβαση 24/7 μέσω διαδικτυακού λογαριασμού","Lektion 9: Abschlussquiz":"Μάθημα 9: Τελικό κουίζ","-Entwickeln Sie Maßnahmen zur Wertschöpfungssteigerung":"-Αναπτύξτε μέτρα για την αύξηση της αξίας","Lektion 2: Kundenintelligenz-Prozess":"Μάθημα 2: Διαδικασία πελατειακής νοημοσύνης","Lektion 7: Segmentspezifische Vertriebsmaßnahmen":"Μάθημα 7: Ειδικές ενέργειες πωλήσεων ανά τμήμα","-Entwickelt von erfahrenen Sales-Experten":"-Αναπτυγμένο από έμπειρους ειδικούς πωλήσεων"}
Διακοσμήσεις POS, διακόσμηση βιτρίνας, διακόσμηση στο κατάστημα
Διακοσμητικά είδη στη βιτρίνα, για τον πάγκο πωλήσεων ή στο κατάστημα για να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό σημείο και να προσελκύσουν πελάτες. Τα πιο δημοφιλή διακοσμητικά είδη είναι οι διακοσμητικοί κύβοι, οι αφίσες, οι μικρές στήλες, οι κρεμαστές διακοσμήσεις και οι αυτοκόλλητες ετικέτες για τις βιτρίνες. Το μάρκετινγκ POS είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που στοχεύει τους (πιθανούς) πελάτες σας εκεί που είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική. Ο λεγόμενος "Σημείο Πώλησης" μπορεί να βρίσκεται σε διάφορες τοποθεσίες και μπορεί να είναι τόσο εσωτερικός όσο και εξωτερικός.
Διακοσμητικά είδη, εκθέσεις, φιγούρες κοπής και μεγάλες διακοσμήσεις για κάθε χρήση / τοποθεσία
Ευχαρίστως θα σας συμβουλέψουμε σχετικά με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαφημιστικών μέτρων και θα σας δείξουμε τα κατάλληλα εργαλεία POS, τα οποία είναι προσαρμοσμένα στην εταιρική σας ταυτότητα. Αυτό αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας και, ιδανικά, οδηγεί σε αυξανόμενες πωλήσεις.
Εσείς και η ομάδα σας εργάζεστε καθημερινά για να ενθουσιάσετε τους πελάτες σας και να βρείτε λύσεις. Φροντίστε οι λύσεις σας να είναι επίσης ορατές - Μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα με το Web360.